VEELGESTELDE VRAGEN

          

 

Op deze pagina vind je een overzicht van de veelgestelde vragen.

Zit jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons via saar@saarsieraden.nl of de Whatsapp 06-38782733.

 

Garantie en reparatie

Welke garantie heb ik op mijn bestelde artikelen?

Op alle sieraden die je via saarsieraden.nl koopt zit garantie van 6 maanden, geldend vanaf de factuurdatum.

Ik heb een kapot artikel. Wat moet ik nu doen?


Wat vervelend om te horen dat een artikel kapot is gegaan. Voor de instructies, garantievoorwaarden en andere vragen rondom garantie en reparatie verwijzen wij naar de garantie pagina op onze website.

 

Ruilen en retourneren

Binnen hoeveel dagen kan ik retourneren?

Jouw aankopen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. De datum van de factuur is hiervoor leidend.

Voor meer informatie over verzenden, verwijzen wij naar de verzend pagina op onze website.

Hoe stuur ik een artikel retour?

De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening. Eigen risico houdt in dat wij niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. 

Indien je zekerheid wilt, kan je jouw pakket retour sturen inclusief een track-and-trace. Dit is uiteraard wel wat duurder. Je kan dit bij ons aangeven, en wij zullen kijken of we een scherp(er) tarief voor je kunnen regelen.

Voor de instructies van retouren, verwijzen wij naar de retour pagina op onze website.

Hebben jullie mijn retourzending al ontvangen?

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, krijg je hier vanzelf een bevestiging van per e-mail. Wanneer je jouw pakket hebt geretourneerd via PostNL dan zal dit normaliter binnen 5 werkdagen zijn. Indien je de retourzending met track-and-trace stuurt, dan kan je deze volgen met de code die je bij afgifte hebt ontvangen. 

Voor de instructies van retouren, verwijzen wij naar de retour pagina op onze website.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug nadat ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra wij het retour hebben ontvangen, krijg je hierover bericht. Wij betalen het verschuldigde bedrag zo spoedig mogelijk over, maar tenminste binnen 5 werkdagen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bij bestellingen voor 16.00 en voldoende voorraad versturen wij jouw pakket nog dezelfde dag via PostNL. Houdt dan rekening met ongeveer 1-2 werkdagen.
Op sommige pakketten zit een track-and-trace. In dat geval krijg je van ons een link waarin je jouw bestelling kan volgen.

Voor meer informatie over verzenden, verwijzen wij naar de verzend pagina op onze website.

Belangrijke mededeling van PostNL
Het is drukker dan normaal bij PostNL door de corona maatregelen en door de extra online bestellingen tijdens de corona crisis. Sommige pakketten zijn langer onderweg. We werken er hard aan alles zo snel mogelijk te bezorgen. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Doordat onze verwerking automatisch gaat en er vaak weinig tijd zit tussen de ontvangst van de bestelling en het rapen hiervan, is het in de meeste gevallen niet mogelijk om de bestelling te wijzigen.
Echter, je kan altijd even een bericht sturen naar saar@saarsieraden.nl of via Whatsapp 06-38782733, wellicht kunnen we dan nog kijken wat de mogelijkheden nog zijn.

Ik heb een gebroken/beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

Dat is erg vervelend om te horen en uiteraard niet de bedoeling. Om dit snel op te lossen vragen we je om de instructies te volgen op de garantie pagina op onze website.

 

Betalen

Welke betaalmethodes zijn er mogelijk?

Betalingen op saarsieraden.nl zijn altijd veilig en gemakkelijk. We bieden diverse manieren van betalen aan, zijnde:
- iDeal
- bankoverschrijving

Mijn kortingscode werkt niet. Wat moet ik doen?

Dat is erg vervelend om te horen. Het kan zijn dat de kortingscode al een keer gebruikt is. Indien dat niet het geval is, neem dan even contact met ons op per mail saar@saarsieraden.nl of WhatsApp 06-38782733.

 

Bezorgen

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzending van jouw bestelling is altijd gratis. Niet meer dan dat.

Ik ben niet thuis de komende dagen. Wat kan ik doen?

Jouw bestelling van saarsieraden.nl is in de meeste gevallen een brievenbuspakket. Je hoeft dus niet thuis voor de deurmat te zitten wachten. Wel zo handig.

Kan ik mijn bestelling volgen nadat ik deze besteld heb?

In de meeste gevallen sturen wij het pakket zonder track-and-trace. In de andere gevallen ontvang je van ons een track-and-trace code waarmee je jouw pakket kan volgen.

Wel geven we updates over de status van de bestelling. Bij de status 'verzonden' kan je rekening houden met ongeveer 1-2 werkdagen levering. Houdt hierbij rekening met mogelijke vertragingen bij PostNL vanwege drukte.

Help! Ik heb per ongeluk een verkeerd adres ingevuld. Wat nu?

Vergissen is menselijk, en we denken graag zo goed mogelijk met je mee. Het blijft echter altijd jouw verantwoordelijkheid om de juiste adresgegevens aan ons op te geven.

Om dit probleem op te lossen zijn er 3 opties, afhankelijk van de status van jouw bestelling.

1) Je hebt nog geen verzendbevestiging ontvangen
Stuur ons dan zo snel mogelijk een berichtje. Wij kunnen dan het adres aanpassen in ons systeem, zodat jouw bestelling netjes naar je toe komt.

2) Je hebt een verzendbevestiging ontvangen, en je kent het adres waar het heen gaat
Helaas kunnen wij niets meer voor je betekenen. We vragen jou om contact op te nemen met de ontvangende partij.

3) Je hebt een verzendbevestiging ontvangen, en je kent het adres niet
Uiteraard kunnen wij jou de adresgegevens verstrekken waar wij het naartoe gestuurd hebben. Helaas kunnen wij verder niets meer voor je betekenen. We vragen jou om contact op te nemen met de ontvangende partij.

Indien de betreffende ontvanger de bestelling terugstuurt naar ons, dan zullen wij uiteraard overgaan op terugbetaling van de waarde.

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt artikelen op meerdere manieren in jouw winkelmand krijgen. Dat kan door 'in winkelmand' te drukken als je op de categoriepagina zit. In dat geval zal er 1 artikel in de winkelmand geplaatst worden. Daarnaast kan je ook naar het artikel gaan door 'meer info' te klikken of op het plaatje te klikken. In dat geval ga je naar het artikel en kan je daar het aantal kiezen en 'in winkelmand' drukken. De pop-up zal je leiden naar de winkelmand of weer terug naar de pagina waar je was.

Je kan daarnaast op 2 manieren naar je winkelmand. Namelijk via de pop-up zoals hierboven beschreven, of door rechts bovenin te drukken op het woord 'winkelmand'.
In de winkelmand kan je vervolgens nog de aantallen wijzigen.

Na het kiezen van jouw betaalmethode kan je vervolgens onderin naar stap 2, zijnde jouw contact- en verzendgegevens invullen. Kies vervolgens 'verder' naar stap 3. Hier kan je jouw gegevens controleren alvorens over te gaan tot betaling.

Mocht je er toch niet uitkomen qua bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via mail saar@saarsieraden.nl of WhatsApp 06-38782733.

Met cookies maken we onze site voor jou nog beter!! Ga je akkoord met het plaatsen van cookies?